Biznes

Dlaczego warto dodać firmę do Google Maps?

Prowadzenie działalności gospodarczej nie jest dziś łatwą sprawą i nierzadko stanowi duże wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie reputacji marki, sprzedaż – wszystkie te elementy wymagają czasu ale i są szalenie ważne dla rozwoju firmy. Jak związane jest z nimi dodanie firmy do Map Google i czy niesie za sobą jakieś konkretne korzyści?

Pozyskiwanie nowych klientów do firmy lokalnej

W natłoku prac, jakie codziennie wykonuje przedsiębiorca pozyskując nowych klientów na swoje produkty i usługi, coraz częściej przewija się temat wyjścia do ludzi online. Co to znaczy i czy jeśli firma działa tylko lokalnie i nie planuje sprzedaży w internecie, to czy warto jest temu poświęcać czas? Jak się okazuje nawet bez posiadania własnego sklepu internetowego i przy skupieniu się całkowicie na obsłudze klientów stacjonarnych, są pewne działania które można wykonać w internecie, ale przekładają się one bezpośrednio na ruch w siedzibie firmy. Jak to możliwe? Współcześni klienci bez względu na to czy kupują online czy tradycyjnie, bardzo często szukają firm właśnie w internecie. Agencje marketingowe, jak np. https://shopeneo.agency/ dbają o to, żeby przedsiębiorstwo było w Google widoczne nawet wtedy, jeśli nie zamierza ono prowadzić handlu online. Dzięki temu klient może swobodnie znaleźć jego adres, numer telefonu, garść podstawowych informacji i udać się na zakupy w swoim mieście.

Niedocenianie roli i wagi takiego podstawowego pojawienie się firmy w sieci, w formie wizytówki www czy dodania się do map Google może odbić się na przedsiębiorstwie w bardzo prosty sposób: utratą klientów.

Wizytówka w Google i jej tworzenie

Umieszczenie własnej firmy w informacjach na mapach Google może okazać się przełomowym krokiem w jej rozwoju. Firma nie tylko będzie łatwa do znalezienia, ale i prościej będzie się ją wyszukiwało poprzez systemy nawigacji Google. To z kolei może wybitnie ułatwić klientom dojazd do siedziby i zakupy, zwłaszcza wtedy, gdy są oni jedynie przejezdnymi czy turystami. O szczegółach tego, jak dodać swoją firmę do Map Google można poczytać w artykule https://shopeneo.agency/jak-dodac-firme-do-google-maps/, który krok po kroku prowadzi przedsiębiorcę przez całą procedurę. Tu największym atutem jest zupełnie bezpłatna możliwość stworzenia takiej wizytówki na mapach, dlatego zdecydowanie warto jest z niej skorzystać. Proces dodania się do formularza map jest prosty i intuicyjny, ale żeby maksymalnie wykorzystać tę możliwość dla dobra firmy, nie należy się z tym spieszyć. Wszystkie kroki można wykonać w kilkanaście minut, ale pamiętając o tym, że im ciekawiej i dokładniej opiszemy firmę, tym większą uwagę będzie ona zwracała w oczach nowych klientów. Do map Google można wpisać m.in nazwę firmy, jej dokładny adres stacjonarny, adres www (o ile firma posiada stronę) oraz zestaw zdjęć pokazujących budynek firmy z zewnątrz lub jej wnętrze. Fotografie są w tym przypadku niezwykle ważne, po potrafią od razu ściągać wzrok klienta i zachęcać go (lub przeciwnie!) do odwiedzania firmy.

Previous ArticleNext Article
zobacz więcej …. zobacz więcej …. zobacz więcej ….