Biuro, bez względu na rodzaj wykonywanych świadczeń, powinny być miejscami schludnymi, odpowiednimi do pracy, skupienia. Przedsiębiorcy meblujący te przestrzeń dla swoich pracowników powinni pamiętać o szeregu elementów, takich jak biurkach, krzesłach, regałach. Od czego zacząć?
Biurka, krzesła
Pierwszym krokiem powinno być zakupienie odpowiednich biurek i krzeseł. Najczęściej pracodawcy stawiają na meble modułowe, aby móc w miarę dowolnie ustawić biurka względem siebie. Ustawienie powinno uwzględniać komfort pracowników oraz to, aby nie przeszkadzali sobie oni nawzajem. Biurka biurowe tworzone są najczęściej z lekkich płyt meblowych, dzięki czemu ich przenoszenie nie powinno sprawiać żadnego problemu. W razie potrzeby dodatkowej przestrzeni możemy wybrać modele do których możliwe jest dostawienie niewielkich szafek pod blatem.
Drugim ważnym elementem są krzesła – najlepiej, jeśli pracownicy będą mieli możliwość dostosowania ich do swoich indywidualnych preferencji. Warto wybrać modele z możliwością regulowania wysokości siedziska, odchylenia oparcia czy rozstawienia podłokietników.
Niemniej ważne okażą się także regały – warto szukać tych dopasowanych kolorystycznie do innych mebli. Regały powinny pozwalać na swobodne przechowywanie segregatorów, dokumentacji.
Czytaj więcej na www.complexoffice.pl.