Ciekawe

TO TRZEBA KONIECZNIE WIEDZIEĆ O CHANNEL MANAGERZE

Trzeba od razu powiedzieć, że program hotelowy po prostu musi być wyposażony w takie narzędzie. W przeciwnym wypadku praktycznie cały system będzie zwyczajnie nieprzygotowany do tego, co właściwie należy już do podstawowych wymogów. W przypadku tego konkretnego elementu rozchodzi się o współpracę całego systemu (a tym samym danego obiektu wypoczynkowego) z systematycznie zyskującymi na znaczeniu w branży turystycznej portalami rezerwacyjnymi.


CM jako koło zamachowe perpetuum mobile

Channel manager to takie sprytne narzędzie, które cały czas monitoruje obłożenie wszystkich podpiętych pokoi. Zarówno w środowisku programu hotelowego, jak też w extranetach wspomnianych wyżej stron, takich jak booking.com. Jako że wszystko jest zautomatyzowane, w zasadzie nie ma możliwości wystąpienia jakiejkolwiek pomyłki. W ten sposób można znacznie zwiększyć obroty. Zadowoleni klienci wystawiają pozytywne opinie, wysoka ocena zachęca kolejne osoby do zarezerwowania pobytu i tak to się kręci.
Kiedy ma się do dyspozycji takiego channel managera, bez żadnych obaw można uruchamiać wszelkie dostępne kanały sprzedaży. Tematyczne serwisy internetowe, własna strona www, portale ogłoszeniowe, media społecznościowe, wreszcie fizyczna recepcja. Gdyby obiekt turystyczny byłby pocztą, channel manager w programie hotelowym pełniłby rolę nieludzko sprawnego pracownika odpowiedzialnego nie tylko za sortowanie przesyłek, ale również ich dostarczenie i zarazem wysyłanie odpowiedzi.

Previous ArticleNext Article