Biznes

Marketing – znacznie więcej niż tylko słowa!

Obecnie coraz więcej uwagi zwraca się na treść dostępną w sieci oraz jej jakość. Pełni ona różnorodne zadania, wśród których jest przede wszystkim bronią dla specjalistów od kreowania wizerunku i sposobem na zdobycie zainteresowania zarówno ogólnej, jak i ściśle określonej grupy odbiorców.

Nie jest tajemnicą, że jeden wartościowy tekst w sieci jest wart o wiele więcej niż dziesiątki kopiowanych i źle tworzonych treści. W ciągu ostatnich kilku lat stało się jasne, że aby nawiązywać i budować trwałe relacje konieczne jest kierowanie do odbiorców jasnych i przejrzystych komunikatów – ten trend przejęła także komunikacja wizualna i tworzenie stron RWD. Ich zadaniem jest przede wszystkim angażowanie czytelników i klientów, czyli zachęcanie do reakcji. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę, że wysokiej jakości tekst i grafika to potężne narzędzie, przyczyniające się bezpośrednio do budowania widoczności w Google. Warto wiedzieć, że ten internetowy gigant promuje i wspiera dobry content!

Co oznacza „dobry”? Z pewnością rzetelny, dający konkretną wiedzę, tworzony przez profesjonalistów w danych dziedzinach, skierowany do konkretnej grupy odbiorców. Wśród wielu korzyści wykorzystywania tego rodzaju marketingu wymienić należy dwie główne:

 

  • pozyskiwanie zainteresowania klientów i budowanie długoterminowych relacji
  • linkowanie wysokiej jakości treści przez użytkowników sieci, którzy uznali je za przydatne i wartościowe.
Previous ArticleNext Article