Warto zdawać sobie sprawę z tego, że stoiska targowe nie wyrastają po deszczu, konieczne jest wcześniejsze ich zamówienie. Kiedy najlepiej to zrobić? Tego zaraz się dowiecie.
KIEDY ZAMÓWIĆ?
Przede wszystkim przełomowym punktem jest decyzja o obecności na targach. W momencie, kiedy przesłane zostaną dokumenty zgłoszeniowe, rusza całe przedsięwzięcie, którego końcem jest gotowe stoisko targowe.
Im wcześniej zamówimy stoisko, tym lepiej. Nie warto czekać z tą decyzją, ponieważ gotowa siedziba naszej firmy, da nam poczucie bezpieczeństwa. Odpowiednio wczesna decyzja o postawieniu stoiska umożliwi nam także dużo czasu na porównanie firm i wybranie tej najlepszej, której zlecimy wykonanie.
PRZYGOTOWANIE ZLECENIA
Jeżeli wybraliśmy już firmę, której zlecimy wykonanie stoiska, następnym krokiem będzie przygotowanie briefu, który zawierać będzie dokładne wytyczne, czyli: wielkość i rodzaj zarezerwowanej powierzchni, charakter wystąpienia. Dobrym pomysłem będzie złożenie zlecenia firmie, która wykona stoiska targowe oraz jest zaufana, dzięki czemu nie będzie potrzeby wypełniania briefu za każdym razem, prowadzenia negocjacji i dokładnego omawiania szczegółów, kiedy będziemy potrzebowali podobnych usług. Takie rozwiązanie pozwoli dodatkowo zaoszczędzić nam sporo czasu, podczas którego będziemy mogli się zająć innymi czynnościami związanymi z targami, na przykład: zaproszeniem klientów, przygotowaniem całej imprezy, materiałów prasowych i reklamowych albo po prostu zrelaksowaniem się. Firma, która niejednokrotnie będzie przygotowywała dla nas takie zlecenie, pozna dokładnie charakter pracy z klientem, dzięki czemu całe proces przebiegnie sprawnie, począwszy od projektu stoiska, poprzez wybór rodzaju powierzchni, kończąc na wszelkich zmianach związanych z rodzajem imprezy (bo przecież targi targom nie równe).
Dodatkowo, powierzenie przedsięwzięcia firmie, z którą już pracowaliśmy, to także oszczędność pieniędzy, gdyż z tego rodzaju usługą wiążą się oferty pakietowe, zniżki dla stałych klientów, itp. To także poczucie bezpieczeństwa dla klienta, który ma pewność, że wszystko będzie zapięte na ostatni guzik.